Marchon Italia propone un tirocinio come Help Desk It

12.4.2018

MARCHON ITALIA

Marchon Eyewear, Inc. is one of the world’s largest designers, manufacturers and distributors of quality eyewear and sunwear, specializing in fashion, lifestyle and performance brands. Headquarted in New York, the company employs more than 2,700 people worldwide with offices in over 20 countries, supporting a vast global network of subsidiaries and distributors who span more than 100 countries

Requisiti - stage rivolto a:

Studenti (curriculare), Laureandi / tesi, Laureati

livello di istruzione:

Laurea Magistrale / Laurea a ciclo unico

corsi di studio di interesse:

Informatica

Attività proposte

Attività di assistenza help desk

Conoscenze richieste

- Buona padronanza con smartphones e tablet (iOS ed Android);
- Ottima padronanza con PC Windows;
- Ottima padronanza con Suite Office 365;
- Ottima padronanza con hardware di PC;
- Minima competenza di networking;
- Minima padronanza della lingua inglese;

Sede di svolgimento dello stage

Alpago (BL)

Indirizzo e-mail per l'invio delle candidature

hritaly@marchon.com