Marchon Italia propone un tirocinio come Help Desk It
12.4.2018
MARCHON ITALIA
Marchon Eyewear, Inc. is one of the world’s largest designers, manufacturers and distributors of quality eyewear and sunwear, specializing in fashion, lifestyle and performance brands. Headquarted in New York, the company employs more than 2,700 people worldwide with offices in over 20 countries, supporting a vast global network of subsidiaries and distributors who span more than 100 countries
Requisiti - stage rivolto a:
Studenti (curriculare), Laureandi / tesi, Laureati
livello di istruzione:
Laurea Magistrale / Laurea a ciclo unico
corsi di studio di interesse:
Informatica
Attività proposte
Attività di assistenza help desk
Conoscenze richieste
- Buona padronanza con smartphones e tablet (iOS ed Android);
- Ottima padronanza con PC Windows;
- Ottima padronanza con Suite Office 365;
- Ottima padronanza con hardware di PC;
- Minima competenza di networking;
- Minima padronanza della lingua inglese;
Sede di svolgimento dello stage
Alpago (BL)
Indirizzo e-mail per l'invio delle candidature